لوله پلی اتیلن آبرسانی پارس زانوس
نوشته شده توسط : پارس زانوس

در گذشته از لوله‌های فولادی، بتنی و سیمانی برای نصب و انتقال خطوط آب در شبکه آبرسانی استفاده‌ می‌شد، اما این نوع لوله‌ها با گذر زمان دچار خوردگی شده و رسوب‌گذاری می‌کردند. برای رفع این مشکل بزرگ، لوله‌ پلی اتیلن آبرسانی طراحی و تولید شدند. از این لوله‌ها  جهت انتقال آب از طریق استخر، چاه و لوله کشی به زمین‌های کشاورزی و مصارف شهری استفاده می‌شود.

 

لوله پلی اتیلن آبرسانی چیست؟

لوله‌ پلی اتیلن ابیاری و آبرسانی به دلیل ساختار پلی‌اتیلنی که دارند، انعطاف‌پذیری بالایی داشته و در برابر نفوذ عوامل خارجی بسیار مقاوم هستند. امروزه برای جلوگیری از آسیب رساندن به طبیعت و همچنین کاهش هزینه‌های اجرای پروژ‌های عمرانی آبیاری و آبرسانی، از این نوع لوله‌ها استفاده می‌شود. وجود ویژگی‌های منحصر به فرد در این نوع لوله در مقایسه با سایر لوله‌ها، از جمله لوله‌های فلزی، بتی و سیمانی، چدنی و PVC باعث شده است که استفاده از آن در خطوط انتقال آب به اولین گزینه تبدیل شود.

 

ادامه مطلب در سایت پارس زانوس

لوله پلی اتیلن آبرسانی

 

ویژگی های لوله پلی اتیلن آبرسانی

 انواع لوله پلی اتیلن آبرسانی به دلیل مقاومت بالا در برابر خاک و فشار هرگز دچار نشتی و استهلاک نمی‌شود به همین دلیل از عمر نیم قرنی برخوردار هستند.

 

لوله‌های پلی اتیلن آبرسانی در برابر اسید و باز و همچنین مواد شیمیایی و محلول‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل در مصارف گوناگون، مانند انتقال آب شرب استفاده می‌شود.

 

 





:: برچسب‌ها: لوله پلی اتیلن, نوار آبیاری, نوار تیپ آبیاری, لوله آبیاری, لوله آبیاری قطره ای, آبیاری قطره ای, لوله کشاورزی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: